dinsdag 27 mei 2014

Eigen Blond mok laten maken

Ik wist eerst niet dat het kon tot een vriend hem voor zijn verjaardag kreeg. Een Blond Amsterdam mok met jezelf in de hoofdrol. Deze persoonlijke mok kan je laten maken bij de de Blond winkel in Amsterdam. Je moet een duidelijke foto van jezelf meenemen en verschillende dingen opnoemen die je iets over jou zeggen. Zie foto's hieronder Ik heb aan de ene kant de Dom laten zetten en de grachten van Utrecht. Ook staat hier mijn bijnaam en een cupcake omdat ik van bakken houd. Aan de andere kant heb k allemaal dingen laten zetten rondom juf zijn. Ook staat hier een hartje met de eerste letter van de naam van mijn vriend. Ook staat hier het logo van mijn bijbaantje op en een lekker wijntje! Zelf vind ik het zonde om uit de mok te drinken daarom gebruik ik hem als pennenhouder. Voor het maken van de mok moet je naar de winkel in Amsterdam en later moet je daar ook heen om hem op te halen. Het maken van een mok kost 40,-. Maar al die dingen zijn het naar mijn mening helemaal waard!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten