dinsdag 20 mei 2014

Een journal maken #DIY


Na een bezoekje aan de Pipoos weer iets gevonden wat helemaal bij mij past! Een Journal maken. Ik heb zelf het boek gekocht van LA DE DAH voor op reis (blauw met ruitjes) de komende zomer wil ik hierin mijn reis gaan vastleggen. De bedoeling is dat je kaartjes teksten en foto's scrapt in het boek. Ik heb al meerdere dingen verzameld waarmee je een mega leuk resultaat kunt maken. Deze bewaar ik in mijn stippen koffertje.
Hier zie je een opzetje van wat er mogelijk is. Ik heb al veel verschillende dingen verzameld waar je hele leuke dingen mee kan maken. Hieronder beschrijf ik de producten en hoe je eraan kan komen!
Lettertang 15,- ,Paperclip en datum stempel 2,50, washitape per 2 stuks 2,50, fotohoekjes 3,- HEMA.  Like/Dislike stempel 1,99, Draaistempel 0,99  Action. Letterstempels 2,-, Cadeaulabels 1,- Flying Tiger. Atlas envelopje zelf gemaakt van een oude atlas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten